19/3/12

Η ΠΟΥΛΙΑ...

"Zω εδώ κοντά σε ένα μέρος μακρινό
 προσμένοντας την άνοιξη και τ' όμορφο καλοκαίρι 
 με την παλίρροια να με δεσμεύει. 
Εκεί οι απέραντοι ωκεανοί,
 ο ήλιος και το φεγγάρι 
μπήκαν σε παραμύθια αιώνιας λήθης
 και η πούλια, η ωραία μου κοιμωμένη
 θεραπεύεται απ' τους αφρούς της γέννησής της.
 Εκεί ο άνεμος αχάει
 και τα δέντρα γίνονται σκαλωσιές 
 τα σώματα να αναστυλώσουν το χρόνο που τους μένει
 και που με δίαιτα συναισθηματική καταναλώνονται τα αιώνια και τα καθημερινά 
ώστε να απέχουμε απ' τις σταυροφορίες του κόσμου. 
Γι' αυτό λοιπόν, 
όταν ανεμίζεις λευκή σημαία από το τηλέφωνο 
 και με επαναφέρεις στις ανασκαφές του έρωτά μου 
μάθε να ακούς
 όπως δεν ακούς τον εαυτό σου
 να μη μείνουν τ' αστέρια και τα πουλιά ο μόνος ακροατής μας "

.  

"Απόψε η πούλια μάλωνε με τ'αστέρια

 κι εγώ είδα στον ύπνο μου κοιμόμουνα με σένα

 και ξύπνησα με μια χαρά και τ' όνειρο ήταν ψέμα."



 MODE PLAGAL - Η πουλια (παραδοσιακό Σαρακατσάνικο)/ Το γραμμα από το lp: Στη κοιλια του κητους


Οι Mode Plagal είναι:
Θοδωρής Ρέλλος άλτο/ σοπράνο/βαρύτονο σαξόφωνο, φωνή
Κλέων Αντωνίου ηλεκτρική κιθάρα, φωνή
Florian Mikuta πλήκτρα
Αντώνης Μαράτος μπάσο
Τάκης Κανέλλος ντραμς, φωνή

4 σχόλια:

Summertime Blues είπε...

καλημέρα
πρωινά πουλιά έξω από το παράθυρο
ένα ωραίο πρωινό είναι εδώ.
πολύ καλή σου εβδομάδα!

Fallen Angel είπε...

καλημέρα Summer :) αχ λιακάδα επιτέλους να φωτοσυνθέσουμε !!!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου φίλε Fallen.

Fallen Angel είπε...

γειά σου Δράκε ! είπα να επανέλθω κι εγώ...